intratool: Digitale Georganiseerde Communicatie & Filiaalbeheer
intratool is de oplossing voor digitaal georganiseerde communicatie en branchemanagement. Het stelt bedrijven in staat om medewerkers centraal te informeren over nieuws en updates. Met intratool kunt u uw organisatie beheren via taken, formulieren en checklists. Blijf verbonden met uw medewerkers, of ze nu op kantoor, in de productie, verkoop, logistiek werken of vanuit huis werken.
Met intratool kunt u eenvoudig de processen van uw bedrijf volgen via rapporten en feedback. De modulaire structuur van intratool stelt u in staat om de inhoud aan te passen en te configureren volgens uw persoonlijke behoeften.
De volgende tools zijn geïntegreerd in intratool:
- Infoboard (medewerkerscommunicatie)
- Digitale handleidingen (workflows, informatie, video's, enz.)
- Contactlijsten
- Taken en checklists (inclusief een editor)
- Kalender
- Bestandsbeheerder
- Formulieren (inclusief een editor)
- Rapporten
- Dashboard
- Administratie
De verscheidenheid aan intratool-modules en hun combinatiemogelijkheden maken het gemakkelijk om verschillende toepassingsscenario's te implementeren. Integratie met andere platforms is ook mogelijk via Single-Sign-On (SSO) procedures, neem contact met ons op voor meer informatie.
Houd er rekening mee:
Om intratool te gebruiken, moet u een intratool-systeem geactiveerd hebben door onze service. Neem rechtstreeks contact met ons op via onze website of telefonisch voor activering.